tirsdag 31. mars 2009

Lite som skjer for tiden

Lite som skjer for tiden. Mulig det er derfor jeg ikke skriver så mye her. Er for tiden arbeidsledig, så hvis noen har filmer etc å anbefale, så skrik ut. Kjedelige dager og lite fest å morro. Er vel bare å vente på sommer og sol. Så blir det vel liv å røre snart får vi håpe. Påskeferie står jo også for tur, og da kanskje flere har tid til sene kvelder med pils og en kopp sprit. Siden jeg kjeder meg så setter jeg ekstra pris på kommentarer nå for tiden. Håper folk lar seg inspirere av Spilde's geniale t-skjorte som har et humoristisk utsagn.

1 kommentar:

  1. Kunne ikke vært mer enig i det som står på t-skjorten. Arbeidsledighet må være kjedelig. Selv sitter jeg hjemme med betennelse i brystet og feber, og selv om det er bare noen dager så er det drygt nok. Påskeferien blir nok litt bedre, med tanke på at da er jeg ikke alene, og det kommer folk fra overalt for å besøke meg, mine og min kjære.

    SvarSlett