mandag 25. mai 2009

Dommedag i år 2009?

Dommedag i år 2000, sang Ingenting i 1993, den dommedagen ble utsatt på ubestemt tid intil i dag. Endelig kan jeg igjen male en skikkelig svart fande på veggen.


Nord-Korea har i natt fyrt av en skikkelig kinaputt. For min del, så må jeg innrømme at jeg er over middels lykkelig for at jeg ikke bor i USA for tiden. Hvem vet når disse diktatur landene føler for å hevde seg enda mer i verdenseliten ved å gi "world polizei" en dask på baken i form av en ny ørken ved navn "Manhattan"? Vi har jo eksempler oppgjennom historien på andre statsoverhoder som plutselig får lyst til å eurobre verden.

Så nå får vi bare sitte å vente på at helvete skal bryte løs, hadde Bush fortsatt sittet med fingeren på knappen, så hadde nok Nord-Korea plutselig blitt en ørken i løpet av uka.

Skal Koreakrigen gjenopptas ganske nøyaktig 60år etter?

4 kommentarer:

  1. Kanskje vi endelig får en ny verdenskrig? Begynner å bli på tide!

    SvarSlett
  2. sorry mac men det her blir for dumt, bare fordi Nord-Korea har atomvåpen og muligheten til å sende dem en annen plass så vil ikke det si at de er villig til å utslette seg selv bare for å sende en bombe til usa eller europa....det senarioet er nok bare ønsketenking for de som vil at vi faktisk skal sitte og være redde for dette.

    SvarSlett
  3. Anonym? E du for feigt til å fortelle ken du e?

    Hum, får virkelig håpe me slepp en ny verdenskrig da, blir litt for mye vold for min del det!

    SvarSlett
  4. til mr.anonym

    når man ser navnet på denne bloggen, så skjønner man at det kan bli bedrevet "satire" og litt maling av fanden.

    men til saken; hvor mange skulle tro at en liten mann med smal bart skulle "utslette" seg selv "bare" for å realisere sin drøm om et verdenssamfunn der alle lever i harmoni? (:

    SvarSlett