onsdag 27. mai 2009

Fanden har talt

I dag så fikk jeg endelig bevis på at min indirekte spådom stemte, Korea har fritatt seg fra våpenhvilen som de gikk med på etter at USA banket livskiten ut av dem på begynnelsen av 50-tallet.

Da jeg malte fanden på veggen på mandag, så fortalte den nymalte fanden meg at Korea skulle yppe til krig, Noe som i følge Dagbladet så å si er i boks. Fanden har talt.

Norge har derimot lite å stille opp med, så jeg regner med at vi stiller oss passive og venter til en haug med lave smal-øyde personer i uniform står på Karl Johan, og en koreansk "bløder" blir senket i Oslofjorden. Hvem den nye Quisling blir, har jeg ikke noen formening om. Hadde kong Haakon 7. vært blandt oss, kunne han sagt det klassiske "been there done that". Lett å være etterpåklok.

Nå er det på tide at vi nordmenn får noen til å trykke på knappen. I mens får vi ta med oss en god gammel Krag-Jørgensen og spasere til Asia i samme stil som vi marsjerer i tog på 17.mai. Noen må få slutt på dette faenskapet før Kim Yong-il gror en smal bart og legger ambisiøse planer. Every dog has its day.

Faen

- Lars

2 kommentarer:

  1. Dette er en perfekt anledning for å få stridstestet alt det nye snopet som vi har kjøpt fra junaiten.

    SvarSlett
  2. Ja takk begge deler28. mai 2009 kl. 11:33

    Virker som om USA er like farlige som koreanerne. Nei, det går sikkert til helvete, men jeg skal le godt om USA får en bombe i fleisen. Så får de igjen etter å ha teppebombet halve europa. Og om de blir angrepet, kan vi jo banne på at Nordkorea blir jevnet med jorden. Vinn vinn situasjon? Og om USA får seg en knekk, så går dette jo også utover Israel. Så ordner forhåpentligvis Iran resten. Kall meg gjerne en 'positivist', men jeg ser frem til en ny krig.

    SvarSlett