torsdag 19. februar 2009

23.000 AC/DC fans


Endelig har vi fått høre hvordan det gikk når 23.000 AC/DC fans skulle forlate lokalet etter konserten på Fornebu. Slåsskamper, flaskekasting og nedriving av gjerder var stikkordene. Jeg må si at jeg gleder meg til juni, for da skal 40.000 ville fans med horn i panna bevege seg vekk fra konsertområdet.

Jeg er glad jeg ikke bor og/eller har eiendom i nærheten av Valle Hovin, for dette kommer til å bli brutalt.

Nå kan man også lese litt om sceneshowet AC/DC stiller med, og jeg har fått alle ønskene mine oppfylt i form av; et tog, hells bell og "rosie". Så nå er det bare å vente til juni.

- Lars

4 kommentarer:

  1. Ja det virket som det var liv på den konserten. Hadde vært skøy om man kunne lagt av litt penger en gang og kommet seg på noe slikt!

    SvarSlett
  2. Selv har jeg og et par kompiser skaffet oss biletter til konserten i juni. Gleder meg.

    SvarSlett
  3. Hoho, hørtes ut som en spennende utgang ;D

    SvarSlett
  4. teiteste jeg har hørt...uansett er det norske publikum som regel slapt og kjedelig :p

    Man ac/dc, de RULER!

    SvarSlett