søndag 15. februar 2009

Mugabe 85år

Jeg har den siste tiden fått en facinasjon for Robert Mugabe. Mannen er president i Zimbabwe, og som overskriften hinter til, så fyller han 85år førstkommende lørdag.
For å ha noe å begynne med, så vil jeg beundre hans ungdommelige utseende. Mulig er det på grunn av at jeg aldri har sett en "gammel neger"(jepp, jeg kaller en spade for en spade, og en neger for en neger). Jeg personlig ville tippet at han var i 60årene.

Jeg har tidligere kommentert at Mugabe har en bart som kan minne om barten til en kortvokst tysker. Dette gjør at jeg tviler på at denne mannen er ved sine fulle fem. Tvilen ble ikke mindre da jeg leste på vg.no at han har bestilt 8000 hummer, 2000 flasker champagne, 500 flasker whisky og 4000 porsjoner kaviar. Til sitt eget bursdagsselskap, mens resten av landet får matrasjoner fra humanitære organisasjoner. Hadde det enda vært en "runddag", men det er bare en 85års dag.

Greit nok at mannen liker sjømat, bobler og skotske kornprodukter, men noen synes nok dette er litt sleskt. Jeg for min del, beundrer mannen pga hans evne til å tenke på seg selv uten å få dårlig samvittighet, eller å bli utsatt for et attentat på julaften.

Nå melder også dagbladet at han har kjøpt seg en ny leilighet.

- Lars

3 kommentarer:

  1. jævla idiot jepp(kaller en jævla idiot for en jævla idiot)kall han afrikaner. Neger betyr slave og skaper bare hat ved bruk av slike ord.

    SvarSlett
  2. Tror du skaper mer hat ved å kalle folk "jævla idiot".

    SvarSlett
  3. Vel..korrekt skal det være...Hy is een fokken kaffer

    SvarSlett