onsdag 28. januar 2009

Ari "Big-Behn" - En trist person

Det er ikke så ofte at jeg gidder å skrive om enkeltpersoner. Grunnen til dagens untak er Ari Behn driver å driter seg selv ut i media. Omtrent det første jeg møter etter nyttårs-fylla er et dagblad som er fylt med Ari Behn's PR-kåthet. Siden han ikke har hatt trynet sitt klistret utover ei forside siden han og prinsessen gikk ut med navnet på sin nyeste datter, så måtte han komme med en uttalelse. Jeg liker ikke å kommentere barn, men jeg liker heller ikke at vi, teoretisk sett, kan få et statsoverhode som heter "Emma Tallulah".
Bildet under illustrerer Ari "Big-Behn" og hans "bigshot" kompiser som feirer Ari's "personlige vendetta".

Uansett, det jeg skulle fram til er Behn's "personlige vendetta". Et så tragisk forsøk på å få oppmerksomhet skal man lete lenge etter. Jeg hadde aldri hørt om denne fyren som Behn anklager for ditt og datt en gang. Syting og klaging, greit nok. Men så slår jeg opp Dagbladet.no i dag. Og hva ser jeg? Jo da, "Erlend Loe er et Furubord". Når en eneste mann i dette vidstrakte landet har vett nok til å si at Behn må beskyttes mot seg selv, så er han jammen et møbel fra IKEA. Bare for å vise at Ari feiler totalt, så må jeg legge til at IKEA ikke har noe furubord i sin katalog.

Way to go, Ari. Du er trist som faen.

- Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar