fredag 16. januar 2009

Ukens faenskap

Nå ser det ut som om jeg kommer til å skrive et innlegg hver eneste dag. Jeg blir vel latere med tiden, men til nå ser det bra ut.

På mandag denne uken, så røk en streng på gitaren min, da jeg ble litt "revet med". I går kom min etterlengtede pakke med strenger. Da jeg skulle sette på strenger på faenskapet, så ryker den første strengen da jeg skal stemme den. Jeg velger å legge skylden på "tremolo-systemet"(google it), og ikke på min egen dumdristighet. Derfor har jeg kåret "tremolo-systemet" for "Ukens faenskap". Gratulerer.

Bare for ordens skyld, så skal jeg legge til at jeg kastet meg i bilen og kjørte til Molde i sinne for å kjøpe nye strenger, og nå er alt i orden, og jeg har fått ned både pulsen og blodtrykket til det som er normalt for meg.

- Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar